Monday, November 15, 2010

Kenak Towk?!! huhh..

Heran ati ku mlm towk kowh..Kenak kh t'tba jk sa resah n gelisah towk.
Kedak da sumting jk.Plisz la,boh cmtok.Riso ati ku bha.
Pa pasaan towk da kaitan an isz kha?Urghh! Cah plak pkey.Hopefully x lha.
X tauk phl kh aher2 towk,aku salue pk nowk bkn2.Mek 2 pun salue jak kaie aher2 towk.
Apa kh towk tnda2 ny hbngan mek 2 akn b'aher x lmak gyk?
Urghh..No.!! x mgkn lha.Semua ya mustahil.
Mun isz sma kdk aku,x mgkin hbngan mek 2 akn hncor.
Aku syg isz ilak2 bha.X ksah lha owg nak mdh pa nak.Ada ku kesah?Ukn da ngco towg puwn nak?so,plisz,boh ngco aku.cah plak ko lak! haha! xda pa2 lha.Maybe d sbab kn isz salue bz,n xda msa txt an aku,ya la pnde muncul prasangka burok ya.
Ari ya,trasa juak aku bila isz mrh an aku.Ukn mrh.Ny nasihat kn aku bha.hehe.Ny mdh,"cyg towk mcm bru knl an kita bha.Mun ny da ctok,xda ta gago an bnda lain bha." Start dari ya,alu x ku mjal ny msg aku gyk.Mun ny da msa,ny msg lha.mun x,x lha.huhu.bia lah rndu lam ati ya di bia dkya jk.:) p,bna jwak la.Borink bha mun mala b'msg jk2.X lmak osak kypad tpon.Ahakhhz!
Hurmm..Cgek gyk,aku x ska mun ny kwar.Ukn ngongkong k,p,adoo..was2 sa aku kowh..Ukn apa,stiap kali dgr ny kwar,alu t'ingt sal ny kwar an **** .. huhu.sakit sa ati bha.kimak mena mpuan ya.sampe mati aku x kn maaf kn mpuan ya aiee.Aowk la,apa ny x..dh la ngambik hak org,ngnok org gyk.x pns pa sa ati aku tyme ya.smadi jk ngenang kw ya cnta ati grk aku tyme ya.Mun x,ummphh! haha.
Xpat ku imagine,gne ndak ka tyme dak 2 kwar sma.Mesra2 x? Manjak2 x? adoiiy.kdak kimak kowh.Mun dh kwan ku dkpuwn da ngga ny an mpuan ya d airport,pa cyta ya?adoiiyai..
P xpa la..Past is past kata owg pteh teyk nak.Ya ksah silam.Nektok,aku juz gago sal aku an ny jk.Bia la pkra nok dh lpas2 ya d jd kn satu knangan lam idup..n ukn ny sbgai satu bebanan.:)
ISZ,,
Mek mowk taq twuk,walau apa puwn yg dh t'jadi lmak towk,smua ya ukn pnghalang k kmk utk twus menyayangi ktk.Syg mek t'hadap ktk tlalu bsar twuk x.Mek bnyk molah slh,nyakit kn ati taq n mcm2 la.Mek arap taq pat maaf kn kmk n lupak kn smua ya.Keyhh?plisz2..:D
xkan x bleyh kowt..knk kmk dpt lha?
hehe..
Zamais,,
Ktk cnta kmk,nktowk pey aher msa lam idup mek towk..cayak lah,cnta mek utk ktk sowg jk.xkan ada owg len lam ati yean slaen isz.!hope isz puwn gia jwk keyhh! xmok da owg k'3 gyk ow..
I love u damn much Dear..Huhu..:D

No comments:

Post a Comment