Saturday, November 20, 2010

ndak alah-alah kowh!!

.
Teyk,bila aku ngecheck fb ny,aku baca cgek msg,
mpuan anta an ny bha.Nang kck la.B'syg2..
x pnas pa sa ati ku..
p,ku mbak ilek jk..ku nunggu ny dkpuwn xplain an aku sal ya.
x mowk men tudoh2 bha.
lak,slh tudoh,nyesal dkpuwn..
p,ku hrap smua ya juz tipu muslihat org jk la..org nowk dengki..
dolok,pnah jwak dktowk bha..
now,b'ulang gyk.
sapa ndak ka nowk sial ilak ya.! pa brg men hasut k fb..mun mowk,ctok la,fce 2 fce oi!
yahhh! sa kuat jk ku towk kowh..haha!
geram ati ku an mnusia gia kowh.
kdak xda kja len d dunia towk pey kn mowk ngncor kn hbngan owg.
manusia kdk kw ya,bgus x bowh idup oi..
sma jwak kdk ****...penghasut..kw pk,aku cayak an pa nowk kw pdh ya?
x smua ny aku cyak la weii..
haha..
skati ko mpuwn la girlz..mls ku nak b'bnyi gyk..sakit palak otak ku mikey al towk..
pa mowk jd,jd la..

No comments:

Post a Comment